تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش اصولی به یاد آوردن پسوردهای فراموش شده

image آموزش اصولی به یاد آوردن پسوردهای فراموش شده

از گزینه به خاطر سپردن رمز عبور در سایت مورد نظر استفاده کنید (البته، اگر چنین قابلیت وجود داشت). برخی از سایت‌ها در زمان ایجاد رمز عبور از شما می‌خواهند یک سؤال امنیتی یا چالشی ایجاد کنید. این سؤال می‌تواند اطلاعاتی نظیر نام خانوادگی مادر شما یا اطلاعات شخصی دیگری باشد. با ارائه پاسخ صحیح، وارد سایت می‌شوید تا رمز عبور به شما نشان داده شود.

رمز عبورهای مشترک و مشابهی که برای سایت‌های دیگر استفاده می‌کنید را امتحان کنید.

افراد زیادی هستند که از یک رمز عبور برای بیش از یک سایت استفاده می‌کنند. هر چند، این ایده خوبی نیست. زیرا اگر هکرها بتوانند به یک سایت دسترسی پیدا کنند، در واقع، به همه حساب‌های کاربری شما نیز دسترسی پیدا خواهند کرد. اگر از ۳ تا ۴ رمز عبور در تمامی حساب‌های کاربری آنلاین خود استفاده می‌کنید، با فهرست این رمزهای عبور کار خود را آغاز کنید تا ببینید کدام یک برای سایت مورد نظر شما جواب می‌دهد.

ذهن خود را در وضعیت روزی قرار دهید که رمز عبور اولیه را ایجاد می‌کردید (البته، اگر بتوانید آن وضعیت را به یاد آورید). دوباره فکر کنید و سعی داشته باشید رخدادهای بزرگ و مهم زندگی خود یا چیزهایی که در آن زمان به آنها علاقه‌مند بودید را به خاطر بیاورید. مثلاً اگر حساب بانکی آنلاین خود را درست بعد از زمان تولد اولین فرزندتان باز کرده باشید، نام فرزندتان می‌تواند به عنوان رمز عبور انتخاب شده باشد. اسم‌های مشابه، عبارت‌ها و ترکیبات عددی را امتحان کنید تا ببینید کدام یک به عنوان رمز عبور برای سایت مورد نظری که تمایل به دسترسی به آن را دارید انتخاب شده بود.

تکفارس آی آر

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر