تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش استفاده از دستمال گردن به جای کراوات مخصوص آقایان

image آموزش استفاده از دستمال گردن به جای کراوات مخصوص آقایان

استفاده از انواع اکسسوری‌ مردانه مانند کراوات، دستمال‌گردن، پاپیون، پوشت، ساس‌بند و زیورآلات مردانه تأثیر فوق‌العاده‌ای در جذابیت و استایل شما خواهد داشت.

حتماً تجربۀ این مسئله را داشته‌اید که بودن و نبودن این اقلام چقدر تیپتان را زیر و رو می‌کند. نقطۀ مثبتِ دستمال‌گردن این است که با انواع استایل رسمی و اسپرت قابل‌استفاده است.

هنگام انتخاب دستمال‌گردن و خریدن آن باید به چند نکته توجه کنید:

اولین مسئله دقت در انتخاب جنس دستمال‌گردن است. با‌توجه‌به فصلی که می‌خواهید دستمال‌گردن را ببندید نوع آن را انتخاب کنید. برای روزهای بهاری و تابستانی، از بین پارچه‌های خنک مانند پنبه‌ای و نخی و ساتن‌ابریشم خریدتان را انجام دهید. پارچه پشمی و کشمیری برای فصل پاییز و زمستان که هوا سرد است انتخاب درست‌تری خواهد بود.

تکفارس آی آر

image آموزش استفاده از دستمال گردن به جای کراوات مخصوص آقایان

نکتۀ بعدی که هنگام خریدن دستمال‌گردن باید بدانید، سایز آن است. دستمال‌گردن‌ها طول و پهنای متفاوتی دارند و کاربری آن‌ها نیز متفاوت است. معمولاً انواع دستمال‌گردن بین ۱۲۰ تا ۲۳۰ سانتی‌متر طول و ۱۵ تا ۳۵ سانتی‌متر عرض دارند که طول آن را باید متناسب با قدتان انتخاب کنید. قطعاً افراد بلندقد باید از مدل‌های بلند استفاده کنند.

از دست ندهید: اکسسوری‌ها؛ کیف دوشی زنانه، مناسب برای مهمانی‌ها

طرح و رنگ‌های متنوعی برای این اکسسوری جذاب مردانه وجود دارد که برای سِت‌کردن با انواع استایل‌ها می‌توان آن را انتخاب کرد. شما می‌توانید دستمال‌گردن را با پوشاک‌ مختلف خود ست کنید، اما معمولاً با‌توجه‌به رنگ پیراهنی که با کت‌‌وشلوار ست شده است یا پیراهنی که در تیپ اسپرت با شلوار ست شده است باید هماهنگی داشته باشد.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر