تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش آرایش پنج دقیقه ای

image آموزش آرایش پنج دقیقه ای

کرم و پنکیکی که همیشه از آن ها استفاده میکنید را بردارید البته بهتر است که برنزه نباشد با کرم کل صورت تان را پوشش دهید سعی کنید کرم را با اسفنج استفاده کنید تا کاملا پوست تان یکنواخت شود و خط خطی نباشد سپس با پنکیک پوست تان را کاور کنید به خوبی به همه جای صورت پنکیک بزنید تا پوستی صاف و خوشرنگ داشته باشید.

حالا وقت رژگونه زدن است، یک رژگونه ملایم به رنگ هلویی برای آرایش روزانه و محل کار مناسب است. از رژگونه فقط به گونه هایتان نزنید به روی بینی و پیشانی هم کمی رژگونه بزنید.

اگر عادت به کشیدن خط چشم دارید یک خط چشم ساده و سریع به چشم هایتان بزنید، اگر هم از خط چشم استفاده نمیکنید فقط ریمل بزنید. هنگام ریمل زدن عجله نکنید و با حوصله این کار را انجام دهید تا مژه های بلند و پرپشتی داشته باشید.

آخرین مرحله در آرایش صورت معمولا رژلب زدن است، برای این آرایش یک رژلب ملایم به رنگ کالباسی یا گلبهی انتخاب کنید یا میتوانید فقط برق لب بزنید انتخاب با خودتان است. به همین راحتی در ۵ دقیقه آرایش تان را انجام داده اید.

تکفارس آی آر

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر