تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آقایان چطور با لباس بافتنی هم شیک و جذاب باشند

image آقایان چطور با لباس بافتنی هم شیک و جذاب باشند

پیراهن‌های رسمی را کنار بگذارید

لباس‌های بافتنی بهترین گزینه برای تیپ رسمی و هوشمندانه هستند. شما به راحتی می‌توانید با تیپ‌های لایه‌ای توسط بافتی که می‌پوشید تیپ رسمی بزنید. پیراهن دکمه‌دار خودتان را زیر بافت بپوشید و سعی کنید یقه آن از زیر یقه بافت ظاهر کنید. همچنین اگر پولوشرت یقه‌دار انتخاب می‌کنید سعی کنید یقه آن زیاد بزرگ نباشد که تیپ شما را خراب کند. اگر قد پولوشرت از قد لباس بافتنی بلندتر باشد و از زیر آن معلوم شود به جذابیت تیپ شما می‌افزاید.

تیپ‌تان را بهاری کنید

اگر می‌خواهید با بافت خودتان تیپ بهاره بزنید و بالاتنه را زیبا درست کرده اید به فکر پایین تنه مناسب باشید. جین ها، شلوار کتان‌های رنگی یا شش جیب، شلوار اسلش و شلوارهای خاکی بهترین گزینه ها برای ست شدن با بافت هستند. سعی کنید مدل‌های چسبان یا کوتاه مدرن را انتخاب کنید که با عرض زیاد بافت در بالاتنه ست شود.

تکفارس آی آر

انتخاب رنگ

رنگ‌های پاییزه و بهاره مناسب برای بافتنی شما می‌تواند رنگ کرم یا قهوه ای پررنگ باشد. رنگ‌های بژ و قهوه ای کمرنگ تر هم مناسب هستند ولی متاسفانه به راحتی با سایر لباس‌ها ست نمی‌شوند. در قسمت‌های دیگر تیپتان سعی کنید حتما یک رنگ مشکی وجود داشته باشد. این رنگ می‌تواند در شلوار یا لباسی که زیر بافت پوشیده‌اید قرار بگیرد. مشکی باعث می‌شود رنگ بافت شما به خوبی خودنمایی کند و بهتر دیده شود.

کفش مناسب انتخاب کنید

بهترین انتخاب شما کفش‌های Brogues قهوه‌ای خواهند بود. این کفش‌ها به راحتی با بافت ست می‌شوند و تیپ شما را امروزی‌تر نشان می‌دهند. بوت‌ها و کتانی‌های طرح‌دار هم از انتخاب‌های شما خواهند بود. بسته به اینکه چه تیپی قرار است داشته باشید هرکدام از این انتخاب‌ها را برای کفش می‌توانید در نظر بگیرید. اگر حس کردید کتانی طرح دار برای شما خیلی غیررسمی جلوه می‌کند بوت های چلسی انتخاب خوب دیگر شما هستند.

راه‌های پوشیدن بافتنی مردانه

www.takfars.ir

باز گذاشتن دکمه پایین بافتنی و همچنین تا زدن آستین دو روش جالب برای پوشیدن بافتنی مردانه است. هر دوی این روشها این روزها مد هستند و جلوه خوبی خواهند داشت. وقتی بافت می‌پوشید داشتن ته ریش از داشتن ریش یا سفید بودن صورت شما بهتر است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر