تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آرایش مناسب برای پوست های سبزه

image آرایش مناسب برای پوست های سبزه

کرم و پنکیک

برای اینکه بهترین کرم را برای پوست تیره خود انتخاب کنید باید چند رنگ کرم را با هم ترکیب کنید تا کرمی به دست بیاد که چند درجه از پوست خودتان روشن تر است، بهتر است کرم را با یک پد به خوبی روی پوست صورت تان پخش کنید تا پوستی یکنواخت داشته باشید.

بعد از مرحله کرم زدن یک پنکیک روشن انتخاب کنید و تمام پوست صورت تان را با آن پوشش دهید، پنکیک را به صورت یکنواخت روی پوست تان فیکس کنید.

رژگونه

تکفارس آی آر

رژگونه مناسب پوست شما رژگونه هایی هستند که رنگ های تیره دارند اما نه نارنجی و قرمز، رژگونه های روشن را هرگز انتخاب نکنید زیرا اصلا مناسب شما نیستند. شما میتوانید به سبک ریحانه، جنیفر لوپر و کیم کارداشیان آرایش کنید.

رنگ رژ لب

در انتخاب رژلب زیاد حساس نباشید رژ لب های روشن و تیره در انواع رژهای مات، قرمز، قهوه ای و … انتخاب های خوبی برای شما هستند.

با استفاده از این ترفندها آرایشی طبیعی و زیبا خواهید داشت، آرایشی ساده که با پوست شما بسیار همخوانی دارد. سعی کنید آرایش غلیظ نکنید، آرایش تان هرچه ملایم تر باشد برای شما بهتر است.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر