image, چطور موفقیت کسب و کار خود را در بازار تجارت تضمین کنید

▪ مراجعه‌ی مشتریان را به خاطر داشته باشید

به راه‌هایی برای افزایش مراجعه مشتری فکر کنید. مراجعه‌ها می‌توانند به مشتریان شما تبدیل شوند که در نتیجه مشتریان چشم انداز کسب و کار یا خدمات شما را به مشتریان واقعی تبدیل می‌کند.

بیشتر بدانید: ۱۰ درس شگفت انگیز از کارآفرینان موفق

توسعه یک یا چند سیستم ارجاعی ثابت برای کسب و کار شما می‌تواند تاثیر زیادی بر فروش و بیزینس شما داشته باشد. تبلیغات کالمی یک ابزار ضروری برای هر نوع کسب و کاری است و نباید آن را فراموش کنید.

▪ تعهدات خود را افزایش دهید

شما می‌توانید کسب و کار خود را با افزایش تعداد واجد شرایط تعهدات، گسترش ببخشید. این فرآیندی است که شما از آن برای جلب چشم انداز به کسب و کار خود استفاده می‌کنید.

اگر ۵ فرد از هر ۱۰ فرد از شما خریداری کنند و شما بتوانید آن تعداد مشتری را به ۱۰ الی ۱۵ نفر افزایش ببخشید، شما ۵۰ درصد در سوددهی خود افزایش حاصل کرده‌اید.

▪ چشم انداز را به مشتری تبدیل کنید

شما می‌توانید با افزایش تعداد چشم اندازهایی که به مشتریانتان تبدیل می‌کنید، باعث رشد کسب و کار خود شوید. این اندازه اثربخشی تلاش‌های فروش شماست.

اگر می‌توانید نرخ تبدیل را از ۱ نفر از ۱۰ نفر به ۲ نفر از ۱۰ نفر برسانید، در واقع فروش و سوددهی خود را ۲ برابر کرده‌اید.

بهبود توانایی شما برای فروش و تبدیل چشم اندازهای علاقه‌مند به مشتریان پرداختی، یکی از مهم‌ترین مواردی است که می‌توانید در این راستا انجام دهید.

▪ چالش‌هایتان را بشناسید

به زمینه‌های اصلی فروش خود نگاه کنید و به دنبال راه‌های برای کمی بهبود در آن نواهی باشید. یکم بهبود کوچک در هر منطقه می‌تواند منجر به بهبود چشمگیری در کل نتایج فروش شود. همچنان برای دستیابی به اهداف در فروش چالش برانگیز خود با انگیزه بمانید. زیرا آن برای توسعه و رشد کسب و کار شما حیاتی است. توانایی حل سئله شما تعیین کننده کلیدی است، زیرا باید بدانید چگونه باید از پس مشکلات سر راه تجارت خود برآیید.

▪ افزایش فروش

کسب و کار خود را با افزایش تعداد فروش فردی که هر مشتری به ارمغان می‌آورد، افزایش دهید. با افزایش فرکانس خرید ۱۰ درصدی، شما می‌توانید به همین میزان در فروش و سودآوری با افزایش مواجه شوید.

بیشتر بدانید: ۵ دلیل شکست احتمالی کسب و کار

برخی از اموری که می‌توان انجام داد، این است که مشتریان خود را بیشتر کنید تا تعداد نفرات بیشتری نیز از شما خرید کنند. اندازه فروش و سوددهی، به طور جداگانه‌ای هر کدام بر روی حاشیه سود شما تاثیر می‌گذارند. شما باید به طور مداوم به دنبال راه‌هایی برای آن باشید که هر مشتری در هر بار، خرید بیشتری از شما داشته باشد.

▪ افزایش حاشیه سود

حاشیه سود، سود ناخالصی است که شما از فروش هر محصول یا خدمات به دست می‌آورید. توسط استمرار در پیدا کردن راه‌هایی برای افزایش قیمت یا کاهش قیمت محصولات و خدمات خود بدون کاهش کیفیت، می‌توانید سود دهی در هر بار فروش را افزایش دهید.

هر دلاری که شما به قیمت یک محصول اضافه می‌کنید، اگر هزینه‌ها را ثابت نگه دارید، باعث می‌شود سود خالص شما به طور مستقیمی کاهش پیدا کند.

هر دلاری که از هزینه‌هایتان کم کنید، شما می‌توانید قیمت تمام شده برای مشتری را نیز کاهش دهید. این بدان معناست که قیمت محصول کاهش پیدا می‌کند.

▪ خرج هوشمندانه

در ششمین راه، شما می‌توانید هزینه‌ی تمام شده برای مشتری را کاهش دهید. این بدان معناست که مبلغ قابل پرداخت برای هر مشتری کاهش پیدا می‌:ند.

به طور مداوم به دنبال روش‌های نوآورانه‌ای برای تبلیغات کسب و کار خود باشید که کمتر از خرید هر مشتری برای آن‌ها هزینه روی دست شما بگذارد. این می‌تواند به طور چشم گیری بر روی رشد کسب و کار شما تاثیر گذار باشد.