برای اینکه سر حال و شاداب باشید هیچ گاه خوردن غذا یا خوراکی را قطع نکنید، از هر خوراکی یا غذایی مقدار کمی را مصرف کنید بخصوص در ساعت هایی که جذب ویتامین و پروتین بیشتر است.
صبحانه: اگر عجله دارید و نمی توانید صبحانه مفصلی را بخورید به شما توصیه می کنیم از بسته های غذایی به نام cornflex که قابل حمل می باشند و مهم تر اینکه دارای ارزش غذایی بسیار بالایی هستند استفاه کنید. بین ساعت ده تا یازده صبح، معده تان از گرسنگی فریاد می کشد، شما باید مواد غذایی را میل کنید که ارزش غذایی مناسبی داشته باشند نه اینکه فقط معده شما را پر کنند و گرسنگی تان را فراموش کنید.
یک یا دو واحد میوه برای یک میان وعده بسیار مناسب است. البته مصرف میوه های طبیعی به نوشیدن آب میوه های مصنوعی در ارجحیت هستند یا نوشیدن یک لیوان شیر جهت تامین کلسیم بدن، هر دو مورد گزینه های مناسبی جهت مصرف میان وعده می باشند.
ناهار: اگر شغل حساسی دارید و نمی توانید زمان زیادی را صرف غذا خوردن کنید، یک ساندویچ که ترکیباتی شامل : سبزیجات خام مانند : کاهو، جعفری،… باشد توصیه می شود. اگر غذایی دارید که با نان خورده می شود یا با برنج همراه است، در میزان مصرف دقت کنید و زیاده روی نفرمایید.

شام:
یک تکه گوشت، مرغ، ماهی مصرف کنید. اگر فردی شکمو و پرخور هستید، چند هویج را یک ساعت قبل از مصرف غذا رنده کرده و میل کنید زیرا هویج تا حدودی معده شما را پر می کند و مانع از پرخوری تان می شود.


همچنین بخوانید