image, نوشیدنی های لاغر کننده برای خانم ها

آب

همه می‌دانیم آب یکی از بهترین عوامل کمک به کاهش وزن است. اما شاید با خود بگویید: «نمی‌شود که همیشه آب نوشید!» شاید حرف شما صحیح باشد.

اما اگر می‌خواهید نوشیدنی شما علاوه بر سلامتی منجر به افزایش وزنتان نشود، آب گزینه‌ای عالی است. می‌توانید برای تنوع بخشیدن به طعم آب، چند قطره از یک لیمو را در آن بچکانید. حتی ترکیب مقداری آب گوجه‌فرنگی با آب نیز می‌تواند نوشیدنی‌ای سالم، خوش طعم و گوارا باشد. امتحانش کنید.

آب سبزی‌جات

آیا می‌دانید که فیبر موجود در سبز‌جات، یکی از بهترین گزینه‌ها در افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش وزن، به حساب می‌آید؟ آب سبزی‌جات، می‌تواند علاوه بر تامین فیبر بدن بخاطر داشتن طعم‌های تند و مخصوص، حس چشایی شما را در جهت مثبت، تحریک کند.

چای شیرین نشده

قدرت چای سبز در افزایش میزان سوخت و ساز بدن و کمک به کم کردن وزن، ثابت شده است. می‌توانید آن را به صورت سرد یا گرم، به همراه مقداری عسل و یا شیرین کننده دیگری که قند کمی دارد، بنوشید. البته چای قرمز و اولونگ (چای سنتی چینی) هم همانند چای سبز، حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی هستند که می‌توانند علاوه بر کمک به کاهش وزن، سموم انباشت شده در بدن را پاکسازی کنند.

قهوه

نوشیدن یک فنجان قهوه در صبح می‌تواند منجر به افزایش کافئین و سرکوب احساس گرسنگی شود. البته مصرف مقدار زیاد آن زیاد خوب نیست، اما مصرف آن به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می‌کند. همچنین اضافه کردن شیر و مقدار بسیار کمی شکر به قهوه، توصیه می‌شود.

شیر کم چرب

شیر، یکی از بهترین نوشیدنی‌ها برای بدن است. منبعی عالی از پروتئین‌ها، ویتامین D و کلسیم که می‌تواند به رشد و استحکام استخوان‌ها کمک شایانی نماید. البته شیر کم چرب و بدون خامه.

اگر با مصرف شیر مشکل دارید، می‌توانید آن را به همراه مقدار کمی قهوه و یا کاکائو مصرف کنید. شیرکاکائو بهترین نوشیدنی انرژی زا است.

همچنین بخوانید