image, طرز تهیه پاستای رژیمی گیاهی همراه با سس قارچمرحله ۱ – کره را در تابه آب کنید و ۱ قاشق روغن به آن اضافه کنید تا نسوزد سپس قارچ های ورقه شده را بیافزایید و تفت دهید تا کمی تغییر رنگ دهند، فلفل دلمه، نمک و فلفل را افزوده و ۲ دور هم بزنید سپس از روی حرارت بردارید.

مرحله ۲ – پاستا را طبق دستور روی آن پخته و آبکشی کنید.

مرحله ۳ – مخلوط قارچ و فلفل دلمه را به سس سفید افزوده، سپس پاستای پخته شده را به آن بیافزایید و برای چند دقیقه تفت دهید تا مواد با هم بکدست وگرم شوند.

مرحله ۴ – پاستای آماده شده را در ظرف مورد نظر کشیده و روی آن را به دلخواه پاپریکا، جعفری یا پنیر پیتزا بدهید سپس سرو نمایید.

مواد لازم برای ۲ نفر

پاستا فرمی: ۲۵۰ گرم

قارچ ورقه شده: ۲ لیوان

فلفل دلمه سبز یا رنگی: ۱ عدد متوسط و خلالی شده

کره: ۲۵ گرم

سس سفید: ۱ پیمانه با غلظت متوسط

نمک و فلفل: به مقدار لازم

پاپریکا : به مقدار لازم

جغفری خرد شده: ۲ قاشق غذاخوری

پنیر پیتزا در صورت تمایل: به مقدار لازم


همچنین بخوانید: