حضور در هوای آزاد و بیرون از خانه تاثیرات واقعی و مثبتیرا دارد که با بودن در خانه و ساختمان های اداری آن را از دست می دهیم. خارج شدن از منزل چیزی است که همه ما می توانیم از آن استفاده کنیم . سعی کنید بیرون شهر و در هوای آزاد تمیز ، نفس عمیق بکشید

▪ هوا را بهتر تنفس کنید .

در میان آلودگی ها و آلرژی های فصلی ، برخی از ما ترجیح می دهند تا جایی که امکان دارد در خانه بمانند. اما اگر فکر می کردید هوای خانه بهتر از بیرون است ، نگارنده بدش نمی آید مثال نقضی برای شما بزند : آلودگی هوای خانه می تواند تا ۱۰ بار بدتر از هوایی باشد که در خارج از خانه و هوای آزاد استنشاق میکنید .

تصور اکثر ما از آلودگی ، وجود دود کارخانه ها و اگزوز خودروهاست ، اما آلودگی هوا در داخل خانه به این معناست که خانه های ما نیز علاوه بر این آلودگی ها ، تهویه نامناسب ، رنگ ، مواد شیمیایی از محصولات خانگی ، محصولات شخصی و همه آنها دست به دست هم می دهند تا هوای داخل خانه را تا سطح قابل توجهی آلوده تر از بیرون کنند. بنابراین اگر شما نیاز به نفس کشیدن در هوای تازه را دارید ، زمان آن فرا رسیده که به هوای آزاد بروید .

▪ ویتامین D جذب کنید .

یکی از کمبودهای رایج در میان بزرگسالان آمریکایی کمبود ویتامین D است. آنچه که ویتامین را از اغلب چیزهایی که بدان نیاز داریم ، متفاوت می سازد ؛ این است که بدن ما اغلب ویتامین Dرا که نیاز داریم تولید میکند و برای تامین آن به غذاهایی که می خوریم ، تکیه نمیکند. بدن ما آفتاب را به مواد شیمیایی تبدیل میکند و ان را به ویتامین D تغییر می دهد ، چیزی که همه می دانیم و دوست داریم

به هر حال ، اگر به اندازه کافی از منزل خارج نشویم ، بدن ما تلاش میکند تا به اندازه کافی نور آفتاب را جذب کند تا به ویتامین D تبدیل کند. هر زمان که امکان دارد، سعی کنید تا حداقل ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ( محافظت نشده / بدون استفاده از کرم های ضد آفتاب فقط تا ۱۵ دقیقه ) نور خورشید را دریافت کنید و از مزایای حضور در خارج از خانه و هوای آزاد لذت ببرید . ( در مقاله هایپرپیگمنتیشن چیست ؟ علل درمان هشدارها و نکات کلیدی به صورت کامل در مورد قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و استفاده از کرم های ضد آفتاب توضیح داده ایم. )

▪ بهبود اختلالات عاطفی فصلی

در حالی که این شرایط می تواند برای نیمی از سال اعمال شود اما بزرگ است . اختلال عاطفی فصلی یا SAD نوعی افسردگی است که در اوایل پاییز اغاز و در زمستان بدتر می شود. در حالی که محققان مطمئن نیستند ، چه علتی دارد که این اختلال به وجود می آید اما می توان بهکمبود نور آفتاب و ویتامین D مشکوک شد .

حتی اگر شما دچار این اختلال عاطفی فصلی نشوید ، کمبود نور طبیعی و هوای خنک می تواند بر خلق و خوی شما تاثیر گذار باشد . کاهش اثرات اختلالات و افزایش میزان ویتامین D بدن را همزمان با خروج از خانه و حضور در هوای آزاد احساس کنید

▪ حمام جنگل

نه این ربطی به دوش گرفتن در فضای آزاد ندارد جنگل درمانی بر پایه مفهوم ژاپنی شیرین یوکو است که متکی بر گذراندن زمان به دور از موانع و شلوغی شهرها و در آغوش گرفتن طبیعت می باشد. رفتن به طبیعت می تواند فعالیت گلبول های سفید خون را افزایش دهد که به مبارزه با عفونت ها و سلول های سرطانی کمک میکند . همچنین باعث کاهش فشارخون وکاهش استرس می شود، چیزی که همه ما می توانیم استفاده کنیم

▪ کاهش اضطراب

در مورد چیزی نگران هستید و اضطراب دارید ؟ قدم زدن در هوای آزاد می تواند مفید باشد محققان دریافته اند که فقط حضور در طبیعت می تواند احساسات شما را بهبود بخشیده و از اضطراب شما بکاهد. فرار از داخل خانه و حضور در فضای آزاد می تواند ایده خلاقانه را افزایش دهد ؛ دقیقاً به همین دلیل است که جلسات کاری با پیاده روی در حال افزایش است .

▪ روی زمین نشستن را تمرین کنید .

این یک راه برای متصل شدن به انرژی زمین با پاهای برهنه است . آری اینکار را انجام دهید تا نتایج جالب آن را ببینید . بهبود خواب ، کاهش التهاب و زمان بیشتری بودن در طبیعت – همه برنده اند. البته ، باید خارج از خانه و در فضای آزاد باشید تا با زمین ارتباط برقرار کنید. فرش ، کفپوش و . . . اثرات مشابهی ندارند .

چگونه وقت بیشتری را در فضای آزاد صرف کنیم ؟

تلاش میکنید که بفهمید ، چگونه وقت بیشتری را در فضای باز صرف کنید تا مزایای سلامتی آن را بدست آورید ؟ آنقدر ها هم که فکر میکنید ، سخت نیست

ورزش در خارج از منزل :

جلسات یوگا خود را به حیاط پشتی ببرید یا استفاده از تردمیل را متوقف کنید و پارک را ملاقات کنید .

قدم بزنید :

یک پیاده روی کوتاه در بعد از ظهر یا راه رفتن هنگام چت و حرف زدن با تلفن همراه را امتحان کنید.

وعده های غذایی خارج از منزل :

از مناظر طبیعی لذت ببرید و وعده های غذایی خود را در فضای آزاد نوش جان کنید.

همچنین بخوانید