image, بهترین توصیه های لاغر شدن در سال ۲۰۱۶

بعد از خوردن وعده غذایتان دندان هایتان را مسواک بزنید: دندان پزشکان مسواک زدن بلافاصله یعد از غذا را توصیه نمى کنند زیرا ممکن است این کار میناى دندانتان را از بین ببرد. اما مسواک زدن پس از ٣٠ دقیقه بعد از شام از خوردن خوراکى در ساعات آخر شب جلوگیرى مى کند.

در رژیمتان تغییرات بزرگ ایجاد نکنید: ایجاد تغییرات ناگهانى در برنامه غذایى اصلا عاقلانه نیست اما در عوض ایجاد تغییرات کوچک و مفید مانند حذف نوشیدنى هاى شیرین، تغییر در نوع صبحانه و استفاده از نان غلات کامل مى تواند موفقیت هاى بیشترى براى شما به عمل بیاورد. در ظاهر این موارد ذکر شده بسیار کم به نظر مى آیند اما در عمل تاثیرات خود را نشان خواهند داد.

از غذاهاى حاوى مایعات بیشتر استفاده کنید: آب و مایعات از فواید زیادى برخوردارند مانند تنظیم سوخت و آب بدن، کمک به کنترل کالرى و انرژى رساندن به ماهیچه ها. براى گرفتن نتیجه ى بهتر از میوه ها و سبزیجات داراى مایعات زیاد مثل سیب، کیوى، کرفس و خیاراستفاده کنید.

از قانون نصف بشقاب پیروى کنید: این قانون به این معناست که باید نیمى از بشقاب غذایتان را از میوه و سبزیجات پر کنید. این استراتژى حتى از شمردن کالرى هاى مصرفى نیز بیشتر روى کاهش وزنتان تأثیر خواهد گذاشت.

تخم مرغ را در برنامه ى صبحانه ى خود قرار دهید: خوردن تخم مرغ براى صبحانه یکى از راز هاى ارزشمند کاهش وزن است. زیرا تخم مرغ از مقدار بسیار کمى کالرى و مقدار زیادى پروتئین و مواد مغذى ضرورى بدن تشکیل شده است.


همچنین بخوانید: