⁣⁣⁣⁣⁣ نوشیدن آب سیب‌زمینی

⁣سیب‌زمینی را قطعه قطعه کنید و آن را داخل لیوان آب بریزید و یک شب تا صبح در یخچال بگذارید، صبح قبل از خوردن هر چیز دیگری، آن را بنوشید. ⁣این نوشیدنی سرشار از پتاسیم باعث می‌شود کمتر احساس خستگی و تنبلی کنید.

⁣⁣⁣ ⁣⁣⁣⁣مصرف منیزیم بیشتر

⁣بدن به خودی خود منیزیم تولید نمی‌کند، هر چیزی از عملکرد ماهیچه و اعصاب گرفته تا سنتز پروتئین و تولید انرژی، به منیزیم نیاز دارد. ⁣بهترین راهِ دریافت منیزیم، مصرف غذاهای حاوی منیزیم به جای قرص‌های مکمل است. سبزیجات پربرگ با رنگ سبز تیره، آجیل، غلات کامل و موز، همگی سرشار از منیزیم هستند.

استفاده از اسفناج

⁣اسفناج که سرشار از آهن است می‌تواند به بالا بردن شمار سلول‌های قرمز کمک کند، بنابراین انرژی شما را بیشتر می‌کند و سلاحی برای مبارزه با کم‌خونی است، اسفناج از منیزیم هم غنی است.

⁣ ⁣نوشیدن آب لیموترش

⁣ آب لیموترش به یک بدن خسته، جان تازه‌ای می‌دهد. یک لیوان آب لیموترش درمان بی حالی و کسالت شماست، نمی‌توان همه‌ عناصر شیمیایی و مولکولی آب لیموترش را که با خستگی مبارزه می‌کنند، برشمرد، اما می‌توان گفت که انرژی‌بخش بودن و خواص درمانی این نوشیدنی اثبات شده است.


همچنین بخوانید: