image, استفاده از کورن فلکس یا برشتوک برای صبحانه مضر یا مفید

جواب این سؤال در واقع بستگی به نوع کورن فلکس و نوع سرو کردن آن دارد.

معمولاً کورن فلکس کم قند و تولیدشده از غلات گزینه خوبی برای یک صبحانه کامل است. بسته به نوع و برند آن، می‌توان پروتئین موجود در آن را برابر با پروتئین یک تخم‌مرغ دانست. کورن فلکس می‌تواند فیبر موردنیاز بدن را از بلغور جو دو سر تأمین کند. این ماده غذایی دارای مواد معدنی و ویتامین‌هایی مانند آهن و ویتامین ب است که می‌تواند به شما برای مقابله با یک روز پر از مشغله کمک کند.

اما از کجا بدانیم که کدام کورن فلکس حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی لازم است؟ در وهله اول سعی کنید از خرید کورن ‌فلکس‌های شیرینی که فاقد فیبر کافی هستند، خودداری کنید. کورن فلکسی که دارای حداقل ۳ گرم فیبر و حداکثر ۷ گرم شکر است، گزینه خوبی است.

اگر وزنتان بالاست، از خوردن بیش‌ازحد کورن فلکس خودداری کنید. خوردن یک فنجان کورن فلکس با شیر کافی در صبح می‌تواند مقدار مناسبی باشد.


همچنین بخوانید: