image, آموزش پخت املت مقوی و ساده برای صبحانه

طرز تهیه املت رژیمی :

آب را با دو عدد تخم مرغ در یک غذا ساز ترکیب کنید. کره را در یک ماهی تابه روی حرارت ملایم ذوب کرده و اسفناج خرد شده و گوجه فرنگی ها را به آن بیفزایید.

نمک ، فلفل و ترکیب آب و تخم مرغ را به ماهی تابه بیفزایید. هنگامی که تخم مرغ در ماهی تابه در حال شکل گرفتن و بسته شدن است ، با یک قاشق بزرگ صاف ، لبه های آنرا از ماهی تابه جدا کنید .

پنیر سوئیسی رنده شده را روی املت بپاشید و اجازه بدهید تا پنیر ذوب شود.این املت را با نان تست کره ایی و میوه تازه میل کنید.

مواد لازم برای تهیه املت رژیمی :

۲ عدد تخم مرغ بزرگ

۱ قاشق غذا خوری کره

۱ فنجان اسفناج خرد شده

۱/۳ فنجان گوجه فرنگی خرد شده

۱/۸ قاشق چای خوری نمک

۱/۳فنجان خرد شده پنیر سوئیسی

۱/۸ چای خوری فلفل


همچنین بخوانید: