image, آموزش درست کردن استیک شیر ماهی غذای سالم و رژیمی

پیازرا نگینی خرد کرده و با روغن سرخ می‌کنیم، تا حدی که شفاف و نرم شود. سپس گوجه​فرنگی را اضافه می‌کنیم تا آب آن گرفته شود. بعد رب گوجه​فرنگی را همراه نمک و فلفل اضافه می‌کنیم. ماهی را شسته و خشک می‌کنیم و برای یک‌ساعت در نمک، فلفل و زعفران می‌خوابانیم.

ماهی را در روغن داغ داغ سرخ کرده و سس آن را همراه با کمی ذرت و آبلیمو برای تزئین روی ماهی بریزید.

نکته

زنانی که در طی دوران بارداری ماهی مصرف نمی‌کنند، در معرض خطر بیشتری برای زایمان زودرس هستند و این مسأله باعث می‌شود نوزادشان کوچک، ضعیف، مریض و حتی در معرض خطر مرگ باشد.

مواد لازم

پیاز متوسط : یک عدد

گوجه‌فرنگی: یک عدد

رب گوجه‌فرنگی : ۱ قاشق غذاخوری

روغن مایع: یک قاشق غذاخوری

آبلیمو: ۲ قاشق غذاخوری

سس سفید: یک قاشق غذاخوری،(مطابق دستور گفته شده)


همچنین بخوانید: